Masa Tacerii

Coltul adventist

Memorii – 9


Dupa aproximativ trei ore maiorul Spiroiu a revenit. Foarte jovial a inceput prin a ma intreba ce fac, cum ma simt, cum m-am acomodat ca student la Seminar. I-am raspuns foarte telegrafic, putea simti cat de incordat eram. Apoi m-a intrebat ce cursuri studiez anul si semestrul acela, si cine preda cursurile respective. Mi-am dat seama ca incearca sa tatoneze terenul cu intrebari inca generale dar din ce in ce mai punctuale. Mi-a intins o hartie cerandu-mi sa scriu ce cursuri se predau si cine ce preda. Am refuzat politicos spunand ca stiu ca informatiile respective au fost inaintate deja Departamentului cultelor in mod oficial si ca nu exista modificari, deci nu am ce noutati sa aduc. Maiorul a insistat spunand ca vrea sa compare ce ii spun eu cu informatiile oficiale pe care a admis ca le are. Am incercat sa evit din nou provocarea. Sesizam deja o usora iritare in glasul lui, dar am ramas pe pozitii. Atunci a abordat o alta strategie.

Mi-a spus ca stie care este situatia mea, stie unde imi fac practica pastorala, ca a auzit ca urmau sa fie (sau ca fusesera, nu mai retin exact) alegeri in biserica Crinul si mi-a vorbit putin de situatia de acolo. Mi-am dat seama ca informatiile erau la zi. Apoi m-a intrebat cum ma impac cu vecinii, stia unde stau si ca in curtea imobilului se afla o alta biserica adventista. Mi-a dat de inteles ca stie care sunt intrigile si de acolo. Vorbea mai mult el, dar in acelasi timp facea anumite insemnari pe o coala pe care o avea in fata. De la distanta la care ma aflam, peste birou, nu descifram ce scrie. Aveam sa aflu mai tarziu, cand mi-am vazut dosarul la CNSAS.

November 22, 2011 - Posted by | adventist, biserica, dosare, Educatie, istorie, Romania, Securitate

1 Comment »

  1. […] Spirache – presupun ca nu era numele real) in sediul Militiei Capitalei am scris aici, si aici, si aici, si aici. Nu voi relua detaliile. Cert este ca incercarea de racolare a esuat, nu a […]

    Pingback by Cum am ajuns “persoana de sprijin – Theo” | Re-membering | May 3, 2014 | Reply


Leave a Reply

