Masa Tacerii

Coltul adventist

Memorii – 3


Primul an de studii a decurs normal, an de adaptare pentru toti trei studentii. Imi amintesc ca pe langa cursurile din timpul saptamanii si practica din Sabat, am facut cunostinta cu politica si conflictele de nivel inalt din biserica. Aurel Ionica, profesor de limbi biblice si Vechiul Testament, recent intors de la studiile de Master, se afla in conflict deschis cu Presedintele Uniunii. Aluzii zburau peste capetele noastre in clasa, discutii se purtau la umbra plopului din curte sau pe langa fantana arteziana, franturi de dialoguri tensionate razbateau prin usile sau geamurile intredeschise.

Luasem in primire administrarea cantinei studentesti, si, pe langa alimentele cumparate primeam uneori si donatii din partea membrilor care ne vizitau sau a parintilor unora dintre studenti. Imi amintesc ca, la un moment dat, am primit doua bidoane de miere. Le-am depozitat in beci, si nu am apucat bine sa ies in curte ca unul dintre colegii mai mari m-a oprit, cu un borcan ce reprezenta cam jumatate de bidon, spunandu-mi: “Umple asta pentru fratele Misu”. Nu puteam face nici o miscare, dadeam sa ies, el imi statea in cale. I-am replicat ca donatia este pentru studenti, cu dedicatie. Colegul a inceput sa-mi explice care e legatura dintre acest gest si notele de la examenele finale. Nu imi venea sa cred. I-am spus ca eu nu ma implic in afacerea asta fara sa ma consult cu cel care donase, daca vrea sa ia din miere eu imi dau demisia. Ceea ce s-a si intamplat. Am incheiat anul cu o usurare deosebita. Datorita politicii de acest gen, viata zilnica devenise mult prea tensionata. Nu eram pregatit pentru un astfel de sistem si nu doream sa ma “adaptez”.

November 14, 2011 - Posted by | adventist, biserica, Educatie, istorie, Romania, tineri

1 Comment »

  1. Pe langa borcanul cu miere multi Misu(na)u. Si cu cat ambalajul e mai mare cu atat agitatia e mai mare. Chiar daca nenea Misu lipseste din lista staff-ului publicata de Anuarele SDA ale vremii (de fapt lipseste tot presonalul Institutului).

    Comment by klaher | November 15, 2011 | Reply


Leave a Reply

