Masa Tacerii

Coltul adventist

Taximetristul adventist


Lecţie de onoare şi de credinţă
de Stela Nadoleanu

Am întâlnit şi taximetrişti de bună-credinţă! Şi spun asta pentru că demult îmi doresc să contrazic impresia generală. În toate discuţiile cu prietenii pe tema asta eram cea care susţinea că “şi taximetriştii sunt oameni”.

Sigur trebuie să existe şi unii care nu te duc pe ocolite, care nu te înjură că le-ai lăsat prea puţini bani de bacşiş. Trebuie să fie şi unii care înapoiază obiecte pierdute în taxi. Ei bine, da, ziua aceea a venit… după o noapte târzie prin oraş. Normal că luasem un taxi (nu spun compania) să merg acasă. Drum drept. Bacşiş destul (zic eu). A doua zi dimineaţă găsesc un apel ratat pe ambele telefoane – acelaşi număr. Sun înapoi: “Bună ziua, am un apel ratat de la dumneavoastră”, zic.

De partea cealaltă a “firului” mi se răspunde: “Eu am buletinul dumneavoastră!”. Nedumerire totală. Am făcut o pauză de o secundă cât să-mi treacă un întreg fir epic prin minte. Mi-am pierdut buletinul, e clar. Dar unde? Şi de unde-ar avea numerele mele de telefon cineva care mi-a găsit doar buletinul? Vocea continuă: “De fapt, am tot portofelul dumneavoastră, cu carduri, cărţi de vizită şi altele. Cum ne întâlnim?”. Nu vă explic cu ce emoţii mi-am petrecut întreaga zi.

Abia pe seară m-am întâlnit cu taximetristul (a făcut o cursă specială pentru mine). Mi-a înapoiat totul, până la ultimul bănuţ! I-am plătit cursa şi i-am mulţumit în repetate rânduri. “Nu-mi mulţumiţi mie” (am primit un sms de la el în aceeaşi seară) “mulţumiţi-ii lui Iisus Hristos, Domnul Nostru! Să credeţi în El! Eu sunt adventist”. No comment.
Timeout, 2 apr 2010

April 25, 2010 - Posted by | adventist, societate/cultura

3 Comments »

  1. Da. Foarte frumos. Buna pentru departamentele de PiaR.

    Comment by klaher | April 25, 2010 | Reply

  2. Insa eu sunt foarte curios daca ortografia numelui propriu din SMS-ul mentionat in ultimul rand a fost chiar cu doi i.🙂

    Comment by klaher | April 25, 2010 | Reply

  3. Subscriu. Ca taximetrist, mă bucur de iniţiativa intelectualităţii de a face publice asemenea cazuri. Cele negative sunt mult prea pertinent mediatizate şi deja s-au înrădăcinat în opinia generală a societăţii (ignorante dealtfel…) Felicitări! Á poropos, de unde era taximetristul cu pricina?

    Comment by Taxi Man | April 27, 2010 | Reply


Leave a Reply

