Masa Tacerii

Coltul adventist

Iarta-i, Doamne!


notessmallCate capete, atatea pareri. In mult discutata colectie de Imnuri Crestine (noua) majoritatea textelor sunt traduceri versificate. Bineinteles, versificarile traducerilor au existat si in Imnurile vechi, dar disputa acerba se duce in legatura cu variantele posibile de traducere. Poetul Benone Burtescu pare a fi cel mai vocal in aceasta directie, considerandu-si parerea ca fiind ideala (normal, nu-i asa?). Citeam deunazi o discutie interesanta despre traducerea unui vers dintr-un foarte cunoscut imn compus de J. S. Bach, Jesus bleibet meine freude. Va las sa va delectati cu traducerile in “original” aici, iar mai jos aveti o incercare de adaptare in limba romana a variantelor propuse.

Isus rămâne bucuria mea, sau

Isuse, rămâi bucuria mea, sau

Isuse, mă rog ca bucuria mea să rămână, sau

Isuse, rămâi, căci Tu eşti bucuria mea, sau

Nu mai aştept decât ca Isus să devină bucuria mea, sau

Isus rămâne cu mine ca să-mi dea bucurie, sau

Isus, bucuria dorinţelor omului, sau

Isuse bucuria omului care Îl doreşte, sau

Isus rămâne bucuria mea pe vecie, sau

Rămâne de văzut dacă Isus va fi pe vecie bucuria mea, sau

Tot ce-mi mai trebuie e ca Isus să fie bucuria mea, sau

Isus chiar este bucuria mea, sau

Mi-aş dori ca Isus să fie bucuria mea, sau

Isus e pe vecie alături de mine, sau

Isus este întotdeauna bucuria mea, îmi curge ca sângele prin vine, este pacea, miezul şi liniştea inimii mele . . .

P.S. Daca mai aveti si alte variante, astept contributiile🙂

October 12, 2009 - Posted by | adventist, Dialog, imnuri, opinii

No comments yet.

Leave a Reply

